بازاریابی كروی 11 صفحه دسته اقتصاد

به صفحه دریافت بازاریابی كروی خوش آمدید.

در متون بازاریابی موضوع همیشگی و مورد بحث این است كه شركت ها نه تنها باید به نیازها و خواسته های مشتریان خود ، بلكه به خواسته ها و نیازهای مشتریان مشتریانشان نیز توجه كنند و از این موضوع به عنوان مفهومی از بازاریابی یاد شده است كه هدف آن ایجاد و احیای مجدد مفهوم بازاریابی در ورای سطوح سنتی یعنی ، تولید كنندگان ، عرضه كنندگان ، عمده فروشان ، خرده ف

فرمت فایل: doc

تعداد صفحات: 11

حجم فایل: 12 کیلو بایت

قسمتی از محتوای فایل و توضیحات:

چكیده :

در متون بازاریابی موضوع همیشگی و مورد بحث این است كه شركت ها نه تنها باید به نیازها و خواسته های مشتریان خود ، بلكه به خواسته ها و نیازهای مشتریان مشتریانشان نیز توجه كنند و از این موضوع به عنوان مفهومی از بازاریابی یاد شده است كه هدف آن ایجاد و احیای مجدد مفهوم بازاریابی در ورای سطوح سنتی یعنی ، تولید كنندگان ، عرضه كنندگان ، عمده فروشان ، خرده فروشان ، مشتریان و مصرف كنندگان در كانال های بازاریابی است .

تلاش تحقیقات آتی باید بیشتر صرف ایجاد پلی بین سطوح روشن و آشكار خط مشی های آغازین و پایانی كانال های بازاریابی باشد كه در این رابطه باید اقتصاد و عوامل بوم شناختی در نظر گرفته شود .

مقدمه : در سال های پایانی 1940 كارایی تولید عامل ضروری برای دستیابی به حفظ عملكرد خوب در عملیات تجاری موفق در بازار محسوب میشد . در دهه 1950 محققان بازاریابی این بحث را مطرح كردند كه شركت ها باید توجه بیشتری به نیازها و خواسته های مشتریان داشته باشند و این راهكار بنیادی اغلب به عنوان مفهوم بازاریابی شناخته شد كه یكی از مشهورترین ومهمترین دیدگاه هایی است كه در آثار بازاریابی تاكنون پدیدار شده است. Mckitterick عنوان می كند : مهم ترین وظیفه و مهارت بازاریابی این نیست كه مشتری را به انجام عملی كه در راستای منفعت شركت است وادار كنیم ، بلكه باید در انجام كاری كه در راستای منافع مشتری است ، مهارت داشته باشیم . پس مفهوم بازاریابی به این معنا است كه نیازها و خواسته های مشتری باید هدف هر فعالیت و فرآیند بازاریابی باشد. در آن زمان توجه به خواسته های مشتری نوعی تغییر اساسی در دیدگاه های جاری مدیریتی محسوب می شد و دیگر محققان آن زمان نیز با این نظریه موافق بودند . به عنوان مثال Keith نتیجه گیری كرد كه توجه ما از مسئله تولید به مشكلات بازاریابی تغییر كرده است و می توانیم از محصول خود ، كالایی كه مشتری میخواهد را بسازیم و این فرآیند از عملكرد شركت تا بازار را شامل میشود . احیای مجدد مفهوم بازاریابی با پدیده ای به نام نزدیك بینی بازاریابی نزدیك ، توامان است . Levitt معتقد است از آنجا كه موقعیت فعلی بسیار سود آور است ، بازاریابان این واقعیت را نادیده می گیرند كه تغییراتی كه دربازار صورت می گیرد ، نیازمند توجه عمیقی است . مفهوم نزدیك بینی بازاریابی نیازمند گسترش مفهوم بازاریابی است .

فایل دیگر:  بررسی اثرات متقابل تولید و صادرات در اقتصاد ایران 11 صفحه دسته اقتصاد

 


از این که از سایت ما اقدام به دانلود فایل ” بازاریابی كروی ” نمودید تشکر می کنیم

هنگام دانلود فایل هایی که نیاز به پرداخت مبلغ دارند حتما ایمیل و شماره موبایل جهت پشتیبانی بهتر خریداران فایل وارد گردد.

فایل – بازاریابی كروی – با کلمات کلیدی زیر مشخص گردیده است:
بازاریابی كروی;Spherical Marketing

جعبه دانلود

برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل


شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *