بازاریابی بین المللی و راهكارهای ورود به بازار بین المللی 18 صفحه دسته اقتصاد

به صفحه دریافت بازاریابی بین المللی و راهكارهای ورود به بازار بین المللی خوش آمدید.

امروزه شركتها صرف نظر از زمینه فعالیت خود (اعم از تولیدی و خدماتی)، برای موفقیت و بقای خود در بازارهای رقابتی و به شدت درحال تغییر جهانی ، نیازمند ارائه ارزش بیشتر به مشتریان خود میباشند؛ ارائه ارزش بیشتر از طریق خلق و كسب مزیت رقابتی پایدار امكان پذیر می باشد؛ خلق و كسب مزیت رقابتی پایدار در بازارهای بین المللی مستلزم طراحی و تدوین اثربخش استراتژ

فرمت فایل: doc

تعداد صفحات: 18

حجم فایل: 47 کیلو بایت

قسمتی از محتوای فایل و توضیحات:

چكیده

امروزه شركتها صرف نظر از زمینه فعالیت خود (اعم از تولیدی و خدماتی)، برای موفقیت و بقای خود در بازارهای رقابتی و به شدت درحال تغییر جهانی ، نیازمند ارائه ارزش بیشتر به مشتریان خود میباشند؛ ارائه ارزش بیشتر از طریق خلق و كسب مزیت رقابتی پایدار امكان پذیر می باشد؛ خلق و كسب مزیت رقابتی پایدار در بازارهای بین المللی مستلزم طراحی و تدوین اثربخش استراتژی بازا ریابی بین الملل می باشد.اما قبل از هر كاری باید اهمیت بازارهای بین المللی،وراهكارهای ورود به این بازارها را بررسی كنیم.زیرا امروزه شركتها مرزها را زیرپاگذاشته وجهانی شده اند.

مقدمه

بازاریابی خارجی )بین اللمل(، عبارت است از: بازاریابی كالا و خدمات از یك كشور به كشوری دیگر. بازاریابی داخلی و خارجی، دارای تفاوت هایی هستند كه از جمله آنها م یتوان تفاو تهای محیطی در زمین ههای سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را نام برد. تفاوت های موجود در آب و هوا، محیط طبیعی، فرهنگ، منابع و تكنولوژی، نیازهای تولیدی و خدماتی متفاوتی را ایجاد می كند. از آنجا كه برای یك بنگاه اقتصادی رفع تمام نیازهای مصر فكنندگان امكان پذیر نیست، لذا مدیریت بازاریابی می بایستی فرصت های موجود را از طریق تقسیم بازار تجزیه و تحلیل كند تا بتواند كالا و خدمات مورد نیاز مصرف كنندگان مورد نظر را با توجه به منابع خود تأمین كند. منظور از تقسیم بازار این است كه بازاری وسیع را با روشی به بخ شهای كوچكتر تقسیم كنیم كه در هر كدام از آنها یكنواختی بیشتری از نظر عرضه و تقاضا وجود داشته باشد.

فایل دیگر:  مبانی نظری و پیشینه تحقیق آثار هدفمندی یارانه ها بر شاخص های فقر 46 صفحه دسته اقتصاد

مصرف كنندگان، خصوصیاتی مشترك و مشابه دارند. معیارهایی كه تقسیم بازار براساس آنها انجام م یگیرد، شامل عوامل جغرافیایی، جمعیتی یا دموگرافیك، روانی، رفتاری، بازاریابی و اقتصادی است. پس از بررسی بازار و تقسیم آن به بخش های مشابه، مدیریت بازاریابی باید تصمیم بگیرد كدام یك از این بخش ها را به عنوان بازار هدف، انتخاب كند. البته او م یتواند بیش از یك بخش را براساس تركیب و توانایی كاركنان بازاریابی، توان رقابتی و خط مشی بازرگانان سازمان خود، انتخاب كند.

 


از این که از سایت ما اقدام به دانلود فایل ” بازاریابی بین المللی و راهكارهای ورود به بازار بین المللی ” نمودید تشکر می کنیم

هنگام دانلود فایل هایی که نیاز به پرداخت مبلغ دارند حتما ایمیل و شماره موبایل جهت پشتیبانی بهتر خریداران فایل وارد گردد.

فایل – بازاریابی بین المللی و راهكارهای ورود به بازار بین المللی – با کلمات کلیدی زیر مشخص گردیده است:
بازاریابی بین المللی ;راهكارهای ورود به بازار بین المللی

جعبه دانلود

برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل


شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *